January 28, 2008

The American Dream

..primul lucru care l-as face ar fi sa il sun pe Bubu, sa ii zic sa se imbrace si sa vin aici.. dupa ce vine el.. nu mai conteaza.. it's all good!

..presupunem ca fata mea e langa mine.. de asta nu o sun si pe ea..

..apoi as suna inca cativa prieteni.. (stiu ei cine.. nu e nevoie sa ii enumar..) si i-as lua cu mine.. as pleca.. depaarte.. undeva.. Ibiza.. si apoi.. Amsterdam.. si apoi Paris.. si apoi.. New York.. si apoi Sidney.. si apoi.. who knows?

..intre timp.. pana ne intoarcem noi as da vreo doua.. trei telefoane.. sa aranjez de un party.. unde ar fi invitati toti cunoscutii mei.. toti.. si buni si rai.. ar tine 'n' zile si 'n' nopti.. who cares? nu imi pasa cat e ceasu'.. sau ca tre' sa ajung la serivici.. sau.. ca nust-ce-tre' sa fac..

..as face cadouri.. muulte.. am multi prieteni carora le-ar prinde bine unele lucruri.. si sunt.. cateva persoane.. care m-au impresionat intr-un fel sau altul.. unii oameni chiar vor sa fac ceva.. si nu au cum.. and i'm gonna' help 'em! nu vreau nimic inapoi.. nici n-o sa le zic ca banii sunt de la mine..

..nu as da bani celor care isi aduc aminte brusc de mine.. dupa ce au auzit ca am castigat..

..o sa dau bani la cativa cersetori cu care ma intalnesc zilnic.. si carora le dau si acum.. din cand in cand..

..i'll go away.. i think.. i need some time for miself..

..da, pun doar doua puncte de suspensie in loc de trei.. si? am castigat la loto! imi permit!

No comments: