December 4, 2008

I think i'll never grow up..

..dap! asa e. Nu am zis-o eu.. dar se potriveste atat de bine.. Din totdeauna am gandit si asta.. si intr-o zi am auzit fraza asta care mi-a rezumat toate gandurile in cateva cuvinte: "eu cred ca n-o sa cresc niciodata".

Si acum stai si te gandesti.. de ce sa cresti? Acasa.. la mine, am un motan. Frumos foc.. da' pe cat de frumos, pe-atat de prost! Si il invidiez. Il invidiez in adevaratul sens al cuvantului. De ce n-as putea s fiu si eu asa? Sau.. mai bine.. sa fiu chiar el. Nu face nimic concret toata ziua. (si asta ma duce cu gandul la "the natural inclination of men: just waling around.. checking stuff out") Mananca ceva.. se mai plimba.. doarme.. sta la soare.. iar isi mai schimba locu`.. il mai necajesc eu cu laserul.. iar mananca ceva si doarme. Ii place sa doarma. Hmm.. stau si ma gandesc ca (trecand peste partea cu laserul) m-as putea obisnui cu stilul asta de viatza: fara griji.. fara nimic care trebuie facut.. fara idealuri (care-ti aduc totdata griji, probleme.. lucruri care nu merg asa cum ar fi trebuit.. etc si tot felul de alte ganduri pe cap).. just.. LIFE. life in plain text. no bold. no italic. no scripts. nothing but plain text.. 10011010101

Eh.. si asta ma duce cu gandul la un unchi de-al meu care mi-a zis o povestioara:"Un om statea pe o plaja. Si.. statea la soare. Un alt om, vine la el si il intreaba: 'Omule, ce faci aici?' Acesta-i raspunde: 'Uite.. stau la soare!' Omul ii zice: Pai.. da, te-am vazut si ieri.. si acum 2 zile.. te vad si azi.. si am venit sa te intreb.. de ce nu faci si tu ceva? Omul care statea la soare, intreaba: 'Pai.. ce sa fac?' 'Pai.. nust.. du-te si tu si fa-ti o unditza.. si incearca sa prinzi niste peste..' 'Bine.. si apoi ce fac?' 'Pai.. nu stiu.. te duci si vinzi pestele ala.. si o sa poti sa iti iei o unditza si mai buna!' 'Si apoi?' 'Si apoi o sa poti sa prinzi si mai mult peste.. si eventual cu dupa ce il vinzi iti iei o barca.. si o sa prinzi si mai mult peste' 'Asa, apoi ce fac?' 'Pai.. te duci si il vinzi si o sa poti sa iti cumperi o barca si mai mare.. si o sa prinzi enorm de mult peste..' 'Si apoi?' 'Si apoi.. vii si iti faci si tu o casutza.. aici, pe plaja, cu sezlonguri.. piscina.. cu de toate.. si o sa stai si tu la soare' Acum.. omul il intreaba pe trecator: 'Pai nu tot la soare stau.. ?'

Sunt lucruri in viatza, pe care le auzi.. in treacat.. sau ti le povesteste cineva (franturi dintr-o conversatie, imagini, parfumuri, etc) care iti raman in cap. Asa s-a intamplat cu povestioara asta. Si mi-a dat de gandit

"Imi place de tine.. imi place cum scrii.. e totul foaarte ok, dar.. tre' sa mai cresti putin!" Hmm.. Nu vreau sa cresc. Oricum nu e ca si cum as putea sa fac ceva in privinta asta. "Nu fug de tine.. doar ca nici nu vin spre tine!" Vorba fratiorului meu: "M-am prins preaa repede care-i treaba cu cacatu' asta de viatza!" Mda.. Asta e printre chestiile care le-am invatzat de la el. Si continui sa invatz de la el. Continui sa invatz de la toti cei din jurul meu.. Dar nu vreau sa cresc. Incerc sa pot vedea in continuare lucrurile.. simple. Incerc sa nu-mi complic viatza. Si nici fraza pe care o scriu acum.. dar fara sa vreau fac asta. Si stiu asta. Si m-as plictisi groaznic daca n-as face asta.

Revenind la motanul meu.. Ma gandesc ca.. e fericit. N-ar avea de ce sa nu fie.. Si-atunci.. daca el poate fi fericit cu-atat de putin, de ce ne complicam continuu viatza.. in mod constient? It's not about the happiness. It's about the pursuit.. of happiness.. Nu e locul in care vrei sa ajungi atat de important cat e drumul pana acolo! :)

1 comment:

stef said...

poi...iti las nr. meu sau cum sa facem..pt ca eu chiar vreu stikere;))..iti las nr meu..si dak poti sa imi dai tu un sms cand te poti vedea cu mine si unde...0727400748..asta e nr..sper sa ne vedem curand..